Klantenservice
Verzenden naar:

Garantie en Retourneren

Als je je bestelling ontvangt en deze wilt retourneren, heb je 14 kalenderdagen de tijd vanaf de ontvangst van de bestelling om ons hierover te informeren. Om het product te retourneren, moet het in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen en in de originele verpakking zitten.

De retourkosten voor het vasteland bedragen € 3,95 voor een gedeeltelijke retourzending en € 7,90 voor een volledige retourzending, en deze worden door de klant betaald. Voor andere verzendgebieden dien je de prijs te raadplegen.

Gedeeltelijke retourzending betekent het retourneren van een gedeelte van de artikelen uit de bestelling. Volledige retourzending verwijst naar het retourneren van de volledige bestelling.

Wanneer ons team het geretourneerde artikel ontvangt, controleren ze of het product voldoet aan de voorwaarden om terugbetaald te worden. Als alles in orde is, wordt het bedrag binnen maximaal 14 kalenderdagen aan de klant terugbetaald (hoewel dit meestal binnen 7 dagen of minder gebeurt).

Als een product wordt geretourneerd dat niet aan de voorwaarden voor terugbetaling voldoet, moet de klant de kosten van het terugzenden van het product betalen.

Opmerking: een deel van ons productassortiment wordt geleverd in een blisterverpakking (gesloten doos) en kan niet meer worden gesloten als deze eenmaal geopend is. Dit geldt voornamelijk voor decoratieartikelen en sommige accessoires. Deze producten kunnen alleen worden geretourneerd als ze niet zijn geopend. Neem bij twijfel contact met ons op voordat je de aankoop doet.

Opmerking: uit hygiënische en gezondheidsredenen kunnen pruiken, kousen en maskers niet worden geretourneerd. Ook kunnen op maat gesneden stoffen niet worden geretourneerd. Er verschijnt een melding hierover als je het product aan je winkelwagen toevoegt.

Hoe de retourzending uit te voeren?

Bij het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mail met het besteloverzicht. In deze e-mail vind je een sectie over retourneren met een link waarmee je de retourzending kunt uitvoeren.

Terugbetaling aan de klant

De manier waarop de klant terugbetaald wordt, hangt af van de gebruikte betalingsmethode bij het plaatsen van de bestelling.

Als je via een bankpas hebt betaald, wordt de terugbetaling gedaan naar de bankrekening die gekoppeld is aan de gebruikte bankpas. In dit geval hoef je geen gegevens op te geven om de terugbetaling te ontvangen.

Als je via bankoverschrijving, een storting aan de balie of onder rembours hebt betaald, wordt de terugbetaling via bankoverschrijving gedaan. In dit geval moet je een bankrekeningnummer opgeven waarop je de terugbetaling wilt ontvangen.

Ik heb een product in slechte staat of verkeerd ontvangen

Als je je bestelling ontvangt en een product is beschadigd of defect, of niet overeenkomt met wat je hebt besteld, neem dan contact met ons op om het op te lossen.

Ons team vraagt je om een foto van het product te sturen en stuurt je een ander product in goede staat en haalt het defecte/verkeerde product op. Deze service is gratis voor jou.

Als je om welke reden dan ook het product niet meer wilt en het wilt retourneren, moet je een conventionele retourzending uitvoeren en de bijbehorende retourkosten betalen.

BELANGRIJK: als je ziet dat het pakket beschadigd is of lijkt te zijn gemanipuleerd/geopend wanneer de bezorger het aflevert, geef dit dan aan op de ontvangstbon wanneer je het pakket ondertekent.

Sluiten
Online Kostuumwinkel

We gebruiken eigen cookies en cookies van derden om technische redenen, voor analyse, om producten en diensten te optimaliseren, je gerichte advertenties te bieden op basis van een profiel dat is gemaakt op basis van je surfactiviteit, en om de effectiviteit van de inhoud te evalueren.

Je kunt toestemming geven voor het gebruik van alle cookies door "Accepteren" te selecteren of hun gebruik te configureren.

Online Kostuumwinkel

Hieronder worden zowel de eigen cookies als die van derden (partners) en het specifieke doel van elk daarvan gepresenteerd.

+ Essentiële cookies
Verplicht

Dit zijn de cookies die strikt noodzakelijk zijn voor de goede werking van de website. Ze kunnen niet worden uitgeschakeld.

+ Advertentiecookies
Afwijzen
Accepteren

Ze optimaliseren de presentatie van advertenties op websites, apps en platforms op basis van de inhoud en frequentie van advertenties. Bovendien creëren ze browseprofielen om diensten te verbeteren op basis van de interactie van gebruikers.

PARTNERS: Google - Google Ads

+ Cookies voor personalisatie
Afwijzen
Accepteren

Ze maken gebruik van de dienst aangepast aan automatische voorkeuren van de gebruiker, zoals browsertype of locatie. Ze genereren ook browseprofielen om de dienst te verbeteren op basis van het gebruik door de gebruikers.

PARTNERS: Google - Google Ads

+ Analysecookies
Afwijzen
Accepteren

Ze maken het mogelijk om het gedrag van gebruikers op websites te monitoren en analyseren om diensten aan te passen en te verbeteren op basis van hun gebruik.

PARTNERS: Google - Google Analytics